Apr 29, 2011

Malaysia K-pop?

err.. betul ke ada kumpulan kat malaysia yang ala-ala k-pop?



jawapan aku ADA.. aku terbaca pasal benda nih dekat Beautifulnara.. Memang mengejutkan anak-anak melayu cuba menjadi artis K-pop.. Group yang dimaksudkan ialah Gula-gula dan 24:7.. Yang si gula-gula nih konon macam 4 minutes, sdnd atau group perempuan lah pastu si 24:7 ni ala2 Shinee, 2 am pe lagi ntah.. haha..
aku sebagai 50% meminati K-pop (sebab aku minat perempuan je.. hahahaha) kecewa gak bila ada group K-pop Wannabe.. haiya malu sama orang luar la kawan2.. dorang obses gak tapi takde pulak nak tiru sebijik sejibik macam nih.. Nampak ketara kot tiru sebijik bak kata pepatah dari hujung rambut sampai hujung kaki sama mungkin bahasa je lain nanti.. tak tau la pulak group nih nyanyi dalam bahasa korea memang pelik bunyi nanti.. haha

Sini aku ada sediakan sedikit gamba2 hot artis korea kita..
24:7

Oppss.. bawah tu super junior.. sama tak dengan artis kite? hahaNi gaya ape abang2 sekelian.. haha.. group K-pop ade buat gaya camni gak ke.. okay ni semua dah kenapa bajet cute.. aku pon cute gak tapi takde pulak buat muka macam nih.. haha

gula-gula punya group malas aku nak upload..
okay apa konklusi anda semua mengenai mereka..

Bagi aku K-pop tak boleh di tiru sebab budaya mereka berbeza dengan kite.. bukan tidak mnyokong orang kite tapi lebih elok ade identiti sendiri dan tidak tiru sebijik-sejibik macam nih.. kalau group2 nih dah ade kat malaysia macam mane artis korea nak carik makan kat Malaysia(perhaps.. haha)..

Lagi satu korea punya artis badan ketol-ketol kot perempuan laki ke same je.. training pon kaw2.. tapi group dari negara kita nih perot semua macam perot aku yang tak berapa six pad je.. haha..

Sorry to say pada group2 ini kalau ada terkasar bahasa tapi sebagai K-pop lovers 50% tak setuju lah dengan copy paste begini.. dengarkanlah sorry sorry iklas dari aku.. haha


Pape pon selamat berjaya dari aku
sekian..


4 comments:

badat said...

babi muke pun muke pecah umah
rase nak pukoi je mamat2 ni

YusnurYunus said...

hahaha mcm gay pon ade..

OmmaHussein said...

hehehe..cam lawak lak diorg nk tiru kpop..xsesuai lansung..bukn nk kutuk..tp mcm yus sbut, budaya kita len..plus bdn pon xcntik cm diorg..kpop korea da kena train bpe thn before kuar..

YusnurYunus said...

haaa tau xpe.. sebab tu mcam x sesuai.. tapi sekarang rasenye dorang da tuka konsep.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...