Jan 25, 2011

Duit Buat Sakit Otak



Pejalanan sem baru tanpa duit tambahan dari ptptn membuatkan aku tertekan.. Almaklom la sumenye duet skunk nih.. Banyak gak aku nak gune awal2 nih.. bayar sewa, bayar bil, servis kereta, beli buku, nak makan and nak soping( bole la masok list..haha) aku rase sem ni lah paling terok prestasi duit aku sebab dalam bank memang dah nyawa2 ikan.. ni pon tak tau la lepas ke tak nak balek cuti.. huhu.. Bende2 macam ni memang buat aku sakit otak nak carik punce kewangan.. tepon sane sini minta simpati.. nak buat camne dah takde duet.. naseb la aku ni ramai adek bradek.. bole la 'pow' sikit2.. haha.. tapi sian jugak sebenanye.. nak mintak mak bapak lagi sian.. mak suri rumah.. ayah lak keje sendiri.. ayah aku bisnes wat grill dan tukang2 rumah..itu kalau tedesak terpakse jugak mintak.. huhu nak tau tak dengan hasil seni ayah aku itulah aku dibesarkan dari kecik2 sampai lah kat U skunk.. ayah sy memang hebat.. Tabik spring wooo.. bisnes sendiri tak semestinya kaye.. kalau ade orang tempah grill baru la ade income.. keje mcam ayah aku memang memenatkan.. aku tau sebab cuti je aku keje dengan ayah aku.. tapi bagi aku keje macam tu ok je.. tak kesah sebab dari situ aku pelajari ape itu erti kesusahan.. dari situ gak aku besyukor dengan ape yang ade kat diri aku skunk.. tau tak bile kite dapat menyiapkan sesuatu tempahan.. memang puas hati gile.. walaupon aku tak buat tapi ade skit2 hasil2 tangan tu kire puas jugak la.. haa da cite bende laen la plak.. Sebenanye duet buat saket otak.. haha..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...