Dec 25, 2008

Ak BaRu MeMaHaMi CmNe KaLo KeNe TaG.. hahaha

7 fakta tentang aku
-Manusie la..
-Laki-laki
-Single Meyh.. hehe
-Befikiran Siuman n Kdg2 x Siuman
-X gatal
-Tggal Di Taman Segambot Near 2 Meyra Place.. haha
-Baik Ati, Pemurah, Penyayang.. haha


7 perkara menakutkan aku di dunia
-Tuhan Yg Maha Esa
-Mati La
-Menyakiti Ati Org
-Bile Jwb Exam N Kene Tggu Result
-Kene Penyakit
-Kehilangan Yg Ade kat 7 Perkara Yg Amat Bernilai
-Kesedihan



7 lagu buat masa sekarang
*Secondhand Serenade - Fall For You
*J Rock - Takkan Melepaskn Mu
*Beyonce - If I Were A Boy
*Avenged Sevenfold - Dear God
*Hilary Duff - Someone's Watching Over Me
*Faradiya - Rasa Cinta
*Yui - Tokyo

7 perkara yang amat bernilai
-Duit la Bhai.. hohoho
-Family Ku
-Rakan2 Ku
-Kehidupan Ku
-Brg2 Aku la
*Da Complete la 2..

7 pertama kali dalam hidup saya
-Pertama Kali Menjwb Tag..hahaha
-Pertama Kali Kuar Ke Dunia Pada 2 Mac 1989
-Pertama Kali Menipu Org..<< poyo lak...
-Pertama Kali Dapat Ptptn
-Pertama Kali Masuk UTHM
-Pertama Kali Menikmati Kehidupan Yg Penoh Panca Roba.. haha
-Pertama Kali Dapat Belajar Bersama Wanita2.. haha

7 perkara selalu sebut
-Babi
-Sial
-Fuck
-Ek Eleyh
-Nak Plak
-Si Bodo
-Laknat
*Gile la.. Sume mencarot je dri mulot ak.. hahahaha.. tp ttp ade sebot2 kebaikan ek.. Jgn Disangke burok.. hohohoho


7 orang yang aku nak tag
-Malas la tag org.. hahaha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...